martedì 17 marzo 2015

QATAR TEST DAY 3

 


Third and final day of testing at the Losail circuit where the weather reigns on track with a heavy rain throughout the day.
For this No team has entered the track, and the work of all stopped, for that matter was done a good job in the previous two days, allowing us to have a good amount of useful information for the team in anticipation of the development work and setting of the bike.
Naturally, the two pilots Espargaò Vinales and are not happy to have to suna day for their valuable to take even more familiar with the medium and approach the first race even more loads.
In a few days you will be back on track, but this time the clock will be the only real opponent.

 
Terzo e ultimo giorno di test sul circuito di Losail dove il brutto tempo regna sulla pista con una pioggia incessante per tutta la giornata.
Per questo Nessun team è entrato in pista ed il lavoro di tutti si è fermato,per quanto ci riguarda è stato fatto un buon lavoro nelle due precedenti giornate,permettendoci di avere una buona quantità di informazioni utili per il Team in previsione del lavoro di sviluppo e settaggio della moto.
Naturalmente anche i due piloti Espargaò e Vinales non sono felici di aver per suna giornata per loro preziosa per prendere ancora più confidenza con il mezzo e avvicinarsi alla prima gara ancora più carichi.
Tra pochi giorni si tornerà in pista ma stavolta il cronometro sarà l'unico vero avversario.
Share:

0 commenti:

Posta un commento

spot

BTemplates.com

Visualizzazioni totali

Suzuki MotoGp Fan 2016 . Powered by Blogger.

Sponsored by

Sponsored by

Contact

Nome

Email *

Messaggio *