lunedì 13 ottobre 2014
martedì 7 ottobre 2014
mercoledì 1 ottobre 2014
Randy De Puniet test Aragon
The Suzuki complete two days of testing at Aragon in order to have a direct comparison and to understand the present value of its XR-H1 in view of the wild card that will exploit in Valencia, making his return to the scene of their premier class with Randy De Puniet.
La Suzuki completa due giorni di test ad Aragon per avere un raffronto diretto e capire il valore attuale della sua XR-H1 in vista della wild card che sfrutterà a Valencia, facendo il suo ritorno sulla scena della classe regina proprio con Randy De Puniet.
martedì 30 settembre 2014
The Suzuki MotoGP finally has a name, will be called GSX RR
The Suzuki MotoGP finally has a name, will be called GSX RR. The news comes straight from the Cologne fair, in which the Japanese company has presented, as well as a new range of models, including its MotoGP project.
Davide Brivio, in this hall, officially announced the two names that everyone knew to 2015, those of Aleix Espargarò and Maverick Vinales. The two Spaniards will be the protagonists of the adventure of Suzuki next year, but we must not forget that the GSX RR is already in the race in Valencia with the tester Randy De Puniet.
The name of the new MotoGP Suzuki, marks a line of continuity with the series product. The super sports car in a thousand that list and that runs in SBK, is called GSX R
Data Suzuki GSX-RR:
Overall length x width x height: 2,096mm x 720mm x 1,140mm.
Wheelbase: 1,457mm.
Body weight: 160kg (based on FIM regulation).
Engine type: Water-cooled, four-stroke in-line four-cylinder, DOHC four-valve.
Displacement: 1,000cm3.
Maximum output: Over 169kw (230PS).
Frame type: Twin-spar aluminum.
Tyres (front / rear): 16.5in / 16.5in.
Front suspension: Ohlins inverted fork.
Rear suspension: Ohlins.
Brakes (front / rear): Carbon disk / steel disks, Brembo.
La Suzuki MotoGP ha finalmente un nome, si chiamerà GSX RR. La notizia arriva direttamente dal Salone di Colonia, nel quale la casa giapponese ha presentato, oltre a una rinnovata gamma di modelli, anche i suoi progetti MotoGP.
Davide Brivio, presente in salone, ha annunciato ufficialmente i due nomi che tutti sapevano per il 2015, quelli di Aleix Espargarò e Maverick Vinales. I due spagnoli saranno i protagonisti dell'avventura della Suzuki dal prossimo anno, ma non bisogna dimenticare che la GSX RR sarà in gara già a Valencia con il tester Randy De Puniet.
Il nome della nuova MotoGP della Suzuki, segna una linea di continuità con il prodotto di serie. La supersportiva mille che è in listino e che corre in SBK, si chiama GSX R
Dati Suzuki GSX-RR:
Overall length x width x height: 2,096mm x 720mm x 1,140mm.
Wheelbase: 1,457mm.
Body weight: 160kg (based on FIM regulation).
Engine type: Water-cooled, four-stroke in-line four-cylinder, DOHC four-valve.
Displacement: 1,000cm3.
Maximum output: Over 169kw (230PS).
Frame type: Twin-spar aluminum.
Tyres (front/rear): 16.5in/16.5in.
Front suspension: Ohlins, inverted fork.
Rear suspension: Ohlins.
Brakes (front/rear): Carbon disk/steel disk, Brembo.
Davide Brivio, in this hall, officially announced the two names that everyone knew to 2015, those of Aleix Espargarò and Maverick Vinales. The two Spaniards will be the protagonists of the adventure of Suzuki next year, but we must not forget that the GSX RR is already in the race in Valencia with the tester Randy De Puniet.
The name of the new MotoGP Suzuki, marks a line of continuity with the series product. The super sports car in a thousand that list and that runs in SBK, is called GSX R
Data Suzuki GSX-RR:
Overall length x width x height: 2,096mm x 720mm x 1,140mm.
Wheelbase: 1,457mm.
Body weight: 160kg (based on FIM regulation).
Engine type: Water-cooled, four-stroke in-line four-cylinder, DOHC four-valve.
Displacement: 1,000cm3.
Maximum output: Over 169kw (230PS).
Frame type: Twin-spar aluminum.
Tyres (front / rear): 16.5in / 16.5in.
Front suspension: Ohlins inverted fork.
Rear suspension: Ohlins.
Brakes (front / rear): Carbon disk / steel disks, Brembo.
La Suzuki MotoGP ha finalmente un nome, si chiamerà GSX RR. La notizia arriva direttamente dal Salone di Colonia, nel quale la casa giapponese ha presentato, oltre a una rinnovata gamma di modelli, anche i suoi progetti MotoGP.
Davide Brivio, presente in salone, ha annunciato ufficialmente i due nomi che tutti sapevano per il 2015, quelli di Aleix Espargarò e Maverick Vinales. I due spagnoli saranno i protagonisti dell'avventura della Suzuki dal prossimo anno, ma non bisogna dimenticare che la GSX RR sarà in gara già a Valencia con il tester Randy De Puniet.
Il nome della nuova MotoGP della Suzuki, segna una linea di continuità con il prodotto di serie. La supersportiva mille che è in listino e che corre in SBK, si chiama GSX R
Dati Suzuki GSX-RR:
Overall length x width x height: 2,096mm x 720mm x 1,140mm.
Wheelbase: 1,457mm.
Body weight: 160kg (based on FIM regulation).
Engine type: Water-cooled, four-stroke in-line four-cylinder, DOHC four-valve.
Displacement: 1,000cm3.
Maximum output: Over 169kw (230PS).
Frame type: Twin-spar aluminum.
Tyres (front/rear): 16.5in/16.5in.
Front suspension: Ohlins, inverted fork.
Rear suspension: Ohlins.
Brakes (front/rear): Carbon disk/steel disk, Brembo.